• Alt text

    Ogród Działkowy

    Wojskowej Akademii Technicznej
  • alt text

    Ogród Działkowy

    Wojskowej Akademii Technicznej
  • alt text

    Ogród Działkowy

    Wojskowej Akademii Technicznej
  • alt text

    Ogród Działkowy

    Wojskowej Akademii Technicznej
  • alt text

    Ogród Działkowy

    Wojskowej Akademii Technicznej
  • alt text

    Ogród Działkowy

    Wojskowej Akademii Technicznej
  • alt text

    Ogród Działkowy

    Wojskowej Akademii Technicznej
  • alt text

    Ogród Działkowy

    Wojskowej Akademii Technicznej

klodkaInformacje  można przeglądać,  jeżeli Pani/Pan ma nadane uprawnienia przez administratora portalu do strony częci intranetowej ogrodwat.pl

W celu uzyskania dostępu do części Intranetowej przenaczonej dla użytkowników działek Ogrodu Wojskowej Akademii Technicznej, nalezy się skontaktować  z administratorem strony  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Na posiedzeniu Zarządu OD zostały omówione następujące sprawy:

  1. Informacja Prezesa  o realizacji zadań od ostatniego posiedzenia Zarządu.
  2. Podanie informacji o stanie finansów Ogrodu działkowego WAT.
  3. Ustalenie terminu o zamknieciu dopływu wody z dniem 30.10.2019r.
  4. Informacja o postępie prac nad monitoringiem. Zakończono  ETAP I,  w którym podłączono 6 kamer. Rozpoczęto prace  II ETAPU. Postawiono 5 masztów  i podjęto decyzję o zainstalowaniu 4 kamer. 
  5. Podjęto decyzję o wystosowaniu upomnień do działkowiczów zalegających z płatnościami.
  6. Ustalono termin składowania liści i gałęzi w okresie 19.10-11.11.2019.

Na posiedzeniu Zarządu OD zostały omówione następujące sprawy:

  1.  Podsumowanie akcji wywozu gałęzi i liści. Stwierdzono, że niektórzy działkowicze powyrzucali części mebli, szkło, kosiarkę, miski plastikowe itp. w miejscu gdzie składowane były gałęzie i liście. 
  2. Informacja o uszkodzeniu ponownie kłódek w Ogrodzie B i C.
  3. Informacja o zakończeniu prac związanych z modernizacją płotu w Ogrodzie B.
  4. Informacja o postępie prac nad monitoringiem. W miesiącu maju podłączono okablowanie i uziemienia do 6 masztów. Uzgodniono termin spotkania z przedstawicielem firmy instalującej system monitoringu.
  5. W związku z opadami deszczu dwukrotnie przekładano przegląd działek przez Komisje. Zaplanowano na ostatni tydzień maja.
  6. Podjęto decyzje o wystosowaniu pisma do WAT o odebraniu działek zaniedbanych w Ogrodzie A,B,C.
  7. Rozpatrzono wnioski  osób, które chcą pozyskać działki w Ogrodzie WAT.
  8. Przedstawienie statusu w Ogrodzie C związanego z uporządkowaniem numerów niektórych działek.

 

 

Na posiedzeniu Zarządu OD zostały omówione następujące sprawy:

  1.  Przeprowadzono przez ZARZĄD obchód Ogrodu A, B,C i ustalono najpilniejsze potrzeby w zakresie  napraw i modernizacji w tym: wymiany skrzynek bezpieczników na alejkach, naprawy tablic informacyjnych oraz wytypowania działek, które należy odebrać ze względu na zaniedbanie i brak opłat.
  2. Informacja o stanie finansów -podana przez Skarbnika OD WAT.
  3. Podjęto decyzje o odbiorze wytypowanych działek w wyniku przeglądu.
  4. Podjęto decyzje o przeprowadzeniu wiosennej utylizacji gałęzi i liscji od dnia 30 kwietnia - 2 tygodnie.
  5. Informacja o stanie realizacji I ETAPU budowy systemu monitoringu w Ogrodzie A. W maju podjęcie prac podłączenia prądu i uziemienia masztów do centralnej linii.
  6. Ustalenie przeglądu działek przez Komisje  w okresie po 20 maja.
  7. Informacja o pracach związanych z modernizacją płotu w Ogrodzie B (postawienie płotu z blachy falistej)  i kosztach inwestycji.
  8. Podjęcie decyzji o uporządkowaniu numeracji działek w Ogrodzie C.
  9. Prezes powiadomił o zakończeniu procedury z odbiorem działki nr 138 z dniem 30.04.2019r.
  10. Przedstawieni przez Prezesa oszczerstw ze strony jednego z działkowiczów.
  11. Rozpatrzono wnioski  osób, które chcą pozyskać działki w Ogrodzie WAT.

Na posiedzeniu Zarządu OD zostały omówione następujące sprawy:

Przedstawiono i omówiono stan finansów OD WAT

  1.  Uzgodnienie ze Skarbnikiem terminów pobierania składek w m-cu kwietniu i maju 2019r.
  2.  Przedstawiono propozycję przeglądu przez Zarząd przeglądu Ogrodu A,B,C
  3. Informacja o stanie realizacji I ETAPU budowy systemu monitoringu w Ogrodzie A
  4. Podjęto decyzję w sprawie uporządkowania bałaganu wzdłuż płotu od strony torów. 
  5. Aktualizacja informacji zawartych na tablicach informacyjnych.
  6. Ustalenie terminu wywozu śmieci od 1 marca do 30 listopada 2019r.
  7. Podjęto decyzję o umieszczeniu tabliczek informujących o zakazie parkowania po wjazdem.
  8. Rozpatrzono wnioski  osób, które chcą pozyskać działki w Ogrodzie WAT.
  9. Przedstawiono i omówiono sprawę odebrania działki w Ogrodzie A i problemach.